حمل بار و اثاثیه از مشهد به خرو (نیشابور) با ارزانترین قیمت
نوشته شده توسط : نتسان

حمل بار و اثاثیه از مشهد به خرو (نیشابور) با ارزانترین قیمت

باربری مشهد به خرو (نیشابور) دارای صدها اکیپ آماده سرویس دهی می باشد که به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل به همشهریان عزیز سرویس دهی می نماید. مسیر مشهد به خرو (نیشابور) یکی از مسیرهایی می باشد که این باربری تخفیفات بسیار خوبی را برای آن در نظر گرفته است.

نرخنامه کرایه تعرفه و قیمت سرویس های مشهد به خرو (نیشابور) گاهی تا 70% تخفیف دارد .لذا پیشنهاد می نماییم که اگر تصمیم دارید از مشهد به این شهرستان کوچک حمل بار و اثاثیه نمایید قبل از هرکاری حتما با این مجموعه تماس برقرار نمایید و ضمن ارائه مشخصات و حجم بار خود لیست قیمت مناسب با تخفیف ویژه را دریافت کنید.

گروه باربری مشهد با نام تجاری نتسان حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این شرکت باربری، اهداف بسیاری در چشم انداز آن در نظر گرفته شد که از آن جمله میتوان به ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه قیمت و کرایه اشاره نمود.

با افتخار اعلام می نماییم امروز باربری مشهد و به طور خاص باربری مشهد به خرو (نیشابور) ارزانترین نرخنامه و کرایه را در میان تمام شرکت های حمل و نقل شهری و بین شهری دارا می باشد. این موضوع نیاز به اثبات پیچیده ایی ندارد کافیست که میزان بار و نوع ماشین خود را به ما اعلام نمایید و قیمت با تخفیف ویژه را دریافت نماید و سپس با قیمت ارائه شده در سراسر باربری ها مقایسته نمایید آنگاه متوجه تفاوت قیمت خواهید شد.

از سوی دیگر باید عرض نماییم باربری مشهد به خرو (نیشابور) علاوه بر اینکه ارزانترین قیمت را ارائه میدهد دارای نقاط قوت بسیار زیاد دیگر نیز می باشد که میتوان به وجود انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ در محور مشهد به خرو (نیشابور) اشاره نمود و یا داشتن کارگران جوان ورزیده با اخلاق و متعهد از دیگر مشخصه های این شرکت باربری می باشد.

فاصله بین شهر مشهد به خرو (نیشابور) برابری با 110 کیلومتر می باشد که برای طی نمودن این مسافت 1 ساعت و 18 دقیقه زمان لازم می باشد.

خَرْوْ شهری در استان خراسان رضوی در شرق ایران است. این شهر در بخش زبرخان شهرستان نیشابور قرار دارد و پس از نیشابور، پرجمعیت‌ترین شهر منطقه به‌شمار می‌رود. شهر خرو دارای ۴ محله با نام‌های خرو علیا، خرو سفلی، شهرک امام رضا و ساحل برج است.

یکی از سوالاتی که همواره از این مجموعه می شود این می باشد که چرا تا این حد باربری مشهد دارای قیمت مناسب می باشد که باید عرض نماییم باربری نتسان تا 70% از حق کمسیون و پورسانت خود گذشت و تخفیف در نظر گرفت به عبارتی دیگر اگر قرار بود برای یک سرویس نتسان 10 هزار تومان کمسیون بردارد آن را تا 3 هزار تومان کاهش داد.

و دومین دلایل این بود که باربری مشهد در استخدام رانندگان منصف همت گمارد و تلاش گسترده ایی را در این زمینه انجام داد و بلاخره توانست به نتایج خوبی نیز برسد از طرفی رابطه مستقیم بین کاهش سود و افزایش فروش وجود دارد به عبارتی با کاهش سود و پایین آمدن نرخ نهایی کرایه تعداد سرویس ها  افزایش پیدا میکند و در نهایت منجر به افزایش درآمد برای رانندگان و مجموعه باربری می شود. 





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به خرو (نیشابور) با نیسان یا خاور ،باربری مشهدبه خرو (نیشابور) با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: